divendres, 28 de març del 2008

La festa que més m'agrada del meu país


La festa de nit es fa cada any entre el mes de febrer o març. A la tarda anem a cuinar moltes coses per menjar a la nit.De les sis a les vuit anem a arreglar els llocs i anem agafar les coses per a la nit.
Anem al riu o al mar amb llits(si vol), cadires, radio, televisio, catifes, cobrellits perquè fa fred i anem passar la nit al costat del riu.
Escoltem música, ballem, mengem, mirem la televisió i em divertim tota la nit.
Abans de les sis del mati del dia sigüent ens duxem amb l'aigua del riu molt fred.
Una altra cosa, els nois i noies de menys de quinze van a cada casa per demanar
diners i regals.
De totes les festes del meu país és el que
més m'agrada perquè tots els joves es reunixen per compartir alguna cosa espeial i m'agradaria estar allí cada any per passar-lo amb els meus amics.